Bárki jól járhat az e-mail marketinggel
Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót szerezzen webhelyének vagy webhelyeinek, az e-mailben történő marketing. E-maileket küldhet az embereknek a webhelyén lévő frissítésekről, vagy általában csak egy általános üdvözletet. Sok minden van az e-mailes marketinggel kapcsolatban, ezért folytassa és olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, mit tudhat meg a témáról.
Bár az online promóció alapvető fontosságú, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline népszerűsítésének lehetőségét. Ha új előfizetőket és potenciális ügyfeleket szeretne szerezni, keressen minden lehetőséget, hogy elterjedjen. Vállalkozása felépítésének nagyszerű lehetőségei a hálózatépítő eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken kínálkoznak.
Ne használja a hírleveleket az e-mail marketingkampányába. Ehelyett küldhet releváns e-maileket a feliratkozási listán szereplő személyeknek bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak azokat az információkat kapják, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átkutatniuk ahhoz, hogy megkapják.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze el azokat az e-mail üzenet bal oldalán. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre ösztönző elem mindig ezen az oldalon legyen. A kutatások dokumentálták, hogy ez a hely csaknem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy webhelyére, mint ha ezeket az elemeket bárhol máshol elhelyezné.
A színséma legyen következetes, és tükrözze a márkáját. Ha a színek mindenhol megtalálhatók a táblán, akkor amatőrnek tűnik, és erőfeszítései nem érik el a kívánt eredményt. Megnézheti a COLOURlovers-hoz hasonló oldalakat, ha jó ötletekre van szüksége az induláshoz.
Kínáljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell fejlesztenie egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, a leckét szakaszokra bontva. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze be a részeket egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, mint például a webhely fejlesztése, az ügyfelek bizalmának elnyerése, a tekintélyének fejlesztése és az e-mail bázis kialakítása.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódnak és leiratkoznak.
Próbálja ki az A/B tesztelést e-mail marketingkampányához. Ez alapvetően azt jelenti, hogy ugyanannak az e-mailnek két nagyon különböző verzióját kell létrehozni (A és B), és egy kis tesztcsoport felének "A"-t, a másik felének pedig "B"-t kell küldeni. Amelyik fele kapja a legpozitívabb választ, azt kell használnia kampányához.
Amikor szöveget hoz létre az e-mail marketingkampányhoz, ügyeljen arra, hogy olyan betűtípusokat használjon, amelyek tükrözik az e-mail üzenete által az ügyfélnek közvetíteni kívánt szöveget. Ez fontos a megfelelő hangsúlyozáshoz, és egyértelműen közvetíti az üzenetet az ügyfél felé. Ez csodákat fog tenni az olvasó érdeklődésének fenntartásában.
Használjon egyszerű szöveget. A sima szöveges e-maileket a rendszer személyre szabottabbá teszi, és a HTML-t néhány ember számára nehezebb lehet elolvasni. Egyes e-mail olvasók a felhasználói beállításoktól függően akár meg is akadályozhatják a HTML kézbesítését. Az egyszerű szöveg mindig könnyen olvasható lesz, és nagyon jól fogadják.
Most, hogy sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell lennie abban, hogy a téma hogyan segítheti elő a sikert. Pozitív gondolkodásmóddal szeretne belemenni egy ilyen tantárgyba, mert ha ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, akkor a siker könnyedén jön.